Switch to mobile version. Top

Vai uzņēmumiem ir nepieciešami sociālie mediji?

Edgars Koroņevskis, digitālā mārketinga konsultants

Sociālie mediji ir jāizvērtē. Jāpārdomā, kad un kā tos izmantot, kurš darbinieks būs atbildīgs par informācijas uzturēšanu vismaz nākamos trīs mēnešus, un ko uzņēmums vēlās panākt ar savu sociālo tīklu saturu? Uzņēmuma mājas lapa var kļūt par uzņēmuma vizītkarti, bet, klienti, meklējot papildu informāciju par uzņēmumu, var to atrast arī Facebook un citviet. Tomēr, ja uzņēmumam būs Facebook profils ar pieciem sekotājiem, tas neradīs pārliecību par uzņēmuma nozīmīgumu. Tāpēc, veidojot uzņēmuma profilu Facebook, jādomā par to, kā piesaistīt pienācīgu skaitu sekotāju. Ja uzņēmuma profilam sociālajos tīklos būs aptuveni tūkstotis sekotāju, tas jau liecinās, ka uzņēmums strādā un nav tikko tapis. Svarīgas ir arī atsauksmes, tikai tās nedrīkst būt samākslotas. Tās var būt jūsu draugu atsauksmes, kuri ir izmantojuši jūsu produktu. Ir svarīgi aicināt esošos klientus un draugus sniegt atsauksmes Facebook, Twitter kā arī Draugiem.lv un Foursquare.

Sociālo mediju aktivitātēm jāieplāno laiks un publikācijas aptuveni trim nākamajiem mēnešiem, lai  nodrošinātu vienmērīgu satura plūsmu. Lapas saturam un kvalitātei ir liela nozīme pat tad, ja ieraksts tiek veikts reizi nedēļā. Ir jāņem vērā arī papildu reklāmas izdevumi satura popularizēšanai, jo Facebook pārstāvji ir paziņojuši, ka mazāk parādīs biznesa lapu saturu. Biznesa organizācija prasa papildu izdevumus, lai par maksu sasniegtu vēlamo auditoriju, tomēr tas mazina nepieciešamību aptvert daudzus tūkstošus sekotāju. Tas var būt viens ieraksts nedēļā un papildu reklāma. Cilvēki spiedīs share un like ierakstiem, palēnām augs arī sekotāju skaits, un jūs iegūsiet papildu atpazīstamību, piesaistīsiet uzmanību. Cilvēku vēlme, sekot biznesa lapai, pieaugs.

Vērts padomāt:

  • Kas ir nozīmīgākie faktori, radot uzņēmuma facebook profilu?
  • Kuras mediju vietnes atbilst jūsu mērķauditorijai?
  • Kā iegūt atsauksmes par savu produktu?
Piesakieties jaunumu saņemšanai, lai varam Jūs aicināt uz pasākumiem.
S|E|B

Tähelepanu! Jūsu pārlūkprogramma neatbilst eAkadēmijas lapas prasībām. Lūdzu, nomainiet vai atjaunojiet pārlūkprogrammu vai ierīci, ar kuru Jūs vēlaties piekļūt eAkadēmijai.