Switch to mobile version. Top

Vai klients meklē tikai produkta kvalitāti?

Pasaulē valda produktu un zīmolu pārbagātība, un daudzās nozarēs klienti meklē kaut ko vairāk par kvalitāti un oriģinālu risinājumu. Pievienoto vērtību var sniegt spēcīgs zīmola stāsts, kas rada piederības sajūtu.

Vērtīgas atziņas:

  • Dažās industrijās ar kvalitāti vien nepietiek.
  • Jūsu zīmola stāstu var palīdzēt veidot sarunas ar klientiem. Kādās reizēs klienti lieto Jūsu produktu, un kādas emocijas tas viņos izraisa?

Vērts padomāt:

  • Kas Jūsu biznesā ir priekšplānā – produkts vai zīmols?
  • Kādas ir Jūsu zīmola vērtības?
  • Kā Jūs veidojat sava zīmola stāstu un unikalitāti?
S|E|B

Tähelepanu! Jūsu pārlūkprogramma neatbilst eAkadēmijas lapas prasībām. Lūdzu, nomainiet vai atjaunojiet pārlūkprogrammu vai ierīci, ar kuru Jūs vēlaties piekļūt eAkadēmijai.