Switch to mobile version. Top

Vai Jūsu ideja atrisina reālu problēmu?

Ir reizes, kad pieprasījumu pēc kāda produkta vai pakalpojuma nosaka nevis klienta gaume vai vēlme, bet citi aspekti – piemēram, ģeogrāfiskās īpatnības vai klimats. Dažreiz klients nemaz nezina savas problēmas cēloni, un viņam vajag palīdzēt to ieraudzīt.

Vērtīgas atziņas:

  • Labas zināšanas un praktiska pieredze savā nozarē ļauj veiksmīgāk identificēt klientu problēmu cēloņus.

Vērts padomāt:

  • Kādu problēmu atrisina Jūsu produkts vai pakalpojums?
  • Kā Jūsu produkts uzlabo klienta dzīvi?
  • Vai klients saprot, kāpēc viņam vajadzētu izvēlēties tieši Jūsu pakalpojumu?
S|E|B

Tähelepanu! Jūsu pārlūkprogramma neatbilst eAkadēmijas lapas prasībām. Lūdzu, nomainiet vai atjaunojiet pārlūkprogrammu vai ierīci, ar kuru Jūs vēlaties piekļūt eAkadēmijai.