Switch to mobile version. Top
  • Sākumlapa
  •  Saturs
  • Seminārs: Sociālo tīklu loma zīmola atpazīstamības veicināša...

Seminārs: Sociālo tīklu loma zīmola atpazīstamības veicināšanā

Ieva Biķe un Ilze Kalāce – Bērziņa, zīmola Smalkais muslis izveidotājas

Zīmola radītājas stāsta par sava produkta mērķauditoriju un to, kā viņas joprojām atklāj jaunus sava produkta unikalitātes aspektus, pateicoties saviem sekotājiem Instagram un Facebook sociālajos tīklos. Uzzināsiet, kā zīmols īsā laikā ir ieguvis lielu sekotāju skaitu un kā izmanto saturu, ko rada tā sekotāji. Ieva un Ilze stāsta par pielietotiem mārketinga rīkiem atpazīstamības veicināšanā, kādi ir galvenie uzdevumi pirms sākt darbu ar sociālajiem tīkliem, salīdzina Instagram un Facebook, izceļot priekšrocības, ko šie tīkli sniedz zīmolam un iezīmējot trūkumus, ar ko jāsaskaras, kā arī izceļ sociālo tīklu grupu un influenceru (jo īpaši mikroinfluenceru) iesaistes nozīmīgumu Smalkais muslis zīmola popularizēšanā.

Vērts padomāt:

  • Kā gudri iesaistīt sociālo tīklu sekotājus, lai popularizētu produktu un radītu saturu?
  • Kādas sociālo tīklu grupas būtu vispiemērotākās manam zīmolam?
  • Vai vari sīkāk identificēt savam produktam/ zīmolam svarīgos viedokļu līderus?
Piesakieties jaunumu saņemšanai, lai varam Jūs aicināt uz pasākumiem.
S|E|B

Tähelepanu! Jūsu pārlūkprogramma neatbilst eAkadēmijas lapas prasībām. Lūdzu, nomainiet vai atjaunojiet pārlūkprogrammu vai ierīci, ar kuru Jūs vēlaties piekļūt eAkadēmijai.