Switch to mobile version. Top
  • Sākumlapa
  •  Saturs
  • Seminārs: Pārdošanas stratēģija – veidi, kā satikt savu klie...

Seminārs: Pārdošanas stratēģija – veidi, kā satikt savu klientu

Evelīna Marčenkova, SEB bankas MVU segmenta pārdošanas atbalsta vadītāja

Semināra ievadā Evelīna ieskicē svarīgākos aspektus, kas jāņem vērā, uzsākot uzņēmējdarbību: vai ir skaidrība par to, kas ir mans produkts vai pakalpojums, kādu problēmu tas risina, kāds ir pārdošanas potenciāls un kā sarēķināt provizorisko ienākumu.

Viens no būtiskiem priekšnoteikumiem, lai bizness būtu veiksmīgs, ir skaidra sapratne par to, kas ir attiecīgā produkta vai pakalpojuma mērķa klients – jo, lai audzētu pārdošanu, ir svarīgi noskaidrot, kur un kā savus klientus satikt.

To var darīt, izmantojot plašu pārdošanas kanālu loku, kā piemēram:

  • Tradicionāli: klātienē, kad klients nāk uz mūsu tirdzniecības vietu vai arī kad mēs dodamies pie klienta, vai arī sazinoties pa tālruni,
  • Digitāli: sūtot e-pastus, izmantojot sludinājumu portālus vai tirdzniecības platformas, izveidojot savu e-veikalu vai mobilo aplikāciju, mājas lapu vai pašapkalpošanās portālu,
  • Mazāk populāri, taču efektīvi pārdošanas kanāli ir veikalu tīklu un izplatīšanas tīklu izmantošana, tiešā pārdošana, piedalīšanās izstādēs un sadarbības veidošana ar partneriem.

Semināra laikā visi minētie pārdošanas kanāli ir apskatīti sīkāk, ar piemēriem un padomiem, kā tos labāk izmantot. Aicinājums no Evelīnas – ne tikai topošiem, bet arī tagadējiem uzņēmējiem domāt plašāk un izsvērt – iespējams, ka no visām minētajām platformām ir kāda, kurā uzņēmums vēl nav, taču mērķauditorija to izmanto.

S|E|B

Tähelepanu! Jūsu pārlūkprogramma neatbilst eAkadēmijas lapas prasībām. Lūdzu, nomainiet vai atjaunojiet pārlūkprogrammu vai ierīci, ar kuru Jūs vēlaties piekļūt eAkadēmijai.