Switch to mobile version. Top
  • Sākumlapa
  •  Saturs
  • Seminārs: Pārdošanas stratēģija – veidi, kā satikt savu klie...

Seminārs: Pārdošanas stratēģija – veidi, kā satikt savu klientu

Evelīna Marčenkova, SEB bankas MVU segmenta pārdošanas atbalsta vadītāja

Evelīna Marčenkova semināra ietvaros stāsta par četriem svarīgākajiem jautājumiem, kas sev jāuzdod uzsākot uzņēmējdarbību:

  • Kas ir mans produkts un pakalpojums?
  • Kādu problēmu tas risina?
  • Kā šī problēma tiek risināta šobrīd?
  • Kādēļ mans risinājums ir labāks par šobrīd pieejamajiem?

Nozīmīgi uzsākot biznesu un popularizējot savu ideju, ir definēt savu mērķa auditoriju – potenciālo klientu. Pēcāk ir jāsaprot, cik daudz no iespējamās mērķauditorijas pastāv problēma, kas var tikt risināt ar konkrēto produktu. Kad klients atrasts, tad nepieciešams audzēt pārdošanu un to var darīt, izmantojot tradicionālos kanālus:

  • Klātienē, kad klients atnāk ar savu vajadzību pie mums.
  • Klātienē, kad mēs dodamies pie klienta, lai noskaidrotu viņa vajadzības un nepieciešamības.
  • Protams, izmantojot tālruni – sūtot klientiem īsziņas, zvanot.

Saziņai ar klientu ir vēlams izmantot pēc iespējas vairāk digitālos kanālus, lai atrastu savu auditoriju, piemēram, e-pasts. Tas ir efektīvs saziņas veids, ja tiek veidots samērīgi – bildes, piedāvājums saturs. Vēl viens no saziņas veidiem ar klientu ir, piemēram, sludinājumu portāls ss.com, vietne Instagram, Facebook Marketplace. Uzņēmumam ir vēlams izveidot arī savu mājas lapu, lai vajadzības gadījumā klienti, sadarbības partneri varētu izlasīt par uzņēmumu vairāk. Mūsdienās nozīmīgi ir arī izveidot aplikāciju, kur klientiem būs ērti aplūkot uzņēmuma piedāvājumu.
Evelīna Marčenkova, stāstot par kanāliem, vēlas, lai ne tikai topošie, bet arī tagadējie uzņēmēji apdomājas, iespējams, ka no visām platformām ir kāda, kurā uzņēmums vēl nav, taču mērķauditorija to izmanto.

Piesakieties jaunumu saņemšanai e-pastā par aktuāliem notikumiem un pasākumiem:
S|E|B

Tähelepanu! Jūsu pārlūkprogramma neatbilst eAkadēmijas lapas prasībām. Lūdzu, nomainiet vai atjaunojiet pārlūkprogrammu vai ierīci, ar kuru Jūs vēlaties piekļūt eAkadēmijai.