Switch to mobile version. Top

Seminārs: E-komercija praksē – Satura stratēģija

Edgars Koroņevskis, digitālā mārketinga konsultants

Attīstiet e-biznesu ar SEB bankas e-komercijas maksājumiem.

Uzzināt vairāk

Izveidot e-veikalu var ātri un ar nelielu resursu ieguldījumu. Kā to izdarīt pareizāk jau no pirmā soļa un kā to uzturēt un virzīt turpmāk? Ko vispār nozīmē e-komercija? Tiek apskatītas tādas tēmas, kas sniegs praktiskas atbildes uz mājas lapas satura pamatjautājumu: „Kā veicināt klientu piesaisti un pirkumus?“.

  • Satura mārketinga pamati;
  • Satura plāna izveide;
  • Google optimizācija (SEO);
  • Sociālo mediju iesaiste.

Semināru vada digitālā mārketinga eksperts Edgars Koroņevskis. Viņam ir vairāk kā 15 gadu pieredze digitālā mārketinga un lietotāju pieredzes (UX) jomā. Edgars aktīvi darbojas kā pasniedzējs un mentors. Pārstāv digitālā mārketinga uzņēmumu Picco.media

Edgara novēlējums: ”Esiet uz klientu vērsti, apgūstiet jaunas digitālās iespējas, lai saziņai ar auditoriju pievienotu abpusēju vērtību. Šāda e-komercijas stratēģija ļaus sasniegt nospraustos mērķus.»

Piesakieties jaunumu saņemšanai e-pastā par aktuāliem notikumiem un pasākumiem:
S|E|B

Tähelepanu! Jūsu pārlūkprogramma neatbilst eAkadēmijas lapas prasībām. Lūdzu, nomainiet vai atjaunojiet pārlūkprogrammu vai ierīci, ar kuru Jūs vēlaties piekļūt eAkadēmijai.