Seminārs: E-komercija praksē – Satura stratēģija
Attīstiet e-biznesu ar SEB bankas e-komercijas maksājumiem.
Uzzināt vairākIzveidot e-veikalu var ātri un ar nelielu resursu ieguldījumu. Kā to izdarīt pareizāk jau no pirmā soļa un kā to uzturēt un virzīt turpmāk? Ko vispār nozīmē e-komercija? Tiek apskatītas tādas tēmas, kas sniegs praktiskas atbildes uz mājas lapas satura pamatjautājumu: „Kā veicināt klientu piesaisti un pirkumus?“.
- Satura mārketinga pamati;
- Satura plāna izveide;
- Google optimizācija (SEO);
- Sociālo mediju iesaiste.
Semināru vada digitālā mārketinga eksperts Edgars Koroņevskis. Viņam ir vairāk kā 15 gadu pieredze digitālā mārketinga un lietotāju pieredzes (UX) jomā. Edgars aktīvi darbojas kā pasniedzējs un mentors. Pārstāv digitālā mārketinga uzņēmumu Picco.media
Edgara novēlējums: ”Esiet uz klientu vērsti, apgūstiet jaunas digitālās iespējas, lai saziņai ar auditoriju pievienotu abpusēju vērtību. Šāda e-komercijas stratēģija ļaus sasniegt nospraustos mērķus.»
-
Turpināt ar nākamo tēmu