Seminārs: E-komercija praksē – Piemēru analīze
Attīstiet e-biznesu ar SEB bankas e-komercijas maksājumiem.
Uzzināt vairākIzveidot e-veikalu var ātri un ar nelielu resursu ieguldījumu. Kā to izdarīt pareizāk jau no pirmā soļa un kā to uzturēt un virzīt turpmāk? Ko vispār nozīmē e-komercija? Jūs gūsiet kopsavilkumu par e-komercijas praktiskajiem jautājumiem, kā arī būs iespēja ieskatīties sociālā uzņēmuma Dakteris Klauns, karnevālu tērpu ražotāja Divendi un industriālo sensoru risinājumu uzņēmuma Will Sensors pieredzē un secinājumos, kā, uzlabojot konkrētus mājas lapas aspektus, var veicināt interneta tirdzniecību. Vairāku nedēļu laikā šie uzņēmumi Edgara pavadībā veica savu mājas lapu uzlabojumus. Uzņēmumu pieredze ļaus ieskatīties dažādu biznesa modeļu- B2B (business to business), B2C (business to customer), C2C (customer to customer) vajadzībās balstītu e-komercijas risinājumu izveidē.
Semināru vada digitālā mārketinga eksperts Edgars Koroņevskis. Viņam ir vairāk kā 15 gadu pieredze digitālā mārketinga un lietotāju pieredzes (UX) jomā. Edgars aktīvi darbojas kā pasniedzējs un mentors. Pārstāv digitālā mārketinga uzņēmumu Picco.media.
Edgara novēlējums: ”Esiet uz klientu vērsti, apgūstiet jaunas digitālās iespējas, lai saziņai ar auditoriju pievienotu abpusēju vērtību. Šāda e-komercijas stratēģija ļaus sasniegt nospraustos mērķus.»
-
Iepriekšējais video