Seminārs: E-komercija praksē – Kur ir manas biznesa iespējas?
Attīstiet e-biznesu ar SEB bankas e-komercijas maksājumiem.
Uzzināt vairākIzveidot e-veikalu var ātri un ar nelielu resursu ieguldījumu. Kā to izdarīt pareizāk jau no pirmā soļa un kā to uzturēt un virzīt turpmāk? Ko vispār nozīmē e-komercija? No stratēģiska un vienlaicīgi arī praktiska skatu punkta uzzināsiet atbildes par šādām tēmām:
- Biznesa mērķi un mērķauditorijas;
- Uz klientu vērsta komunikācija un lietotāju pieredze;
- Vai iespējama e-komercija bez e-veikala izveides;
- Uzņēmēju piemēri, kas ļaus ieskatīties krīzes nesto biznesa transformāciju virzienā.
Semināru vada digitālā mārketinga eksperts Edgars Koroņevskis. Viņam ir vairāk kā 15 gadu pieredze digitālā mārketinga un lietotāju pieredzes (UX) jomā. Edgars aktīvi darbojas kā pasniedzējs un mentors. Pārstāv digitālā mārketinga uzņēmumu Picco.media.
Edgara novēlējums: ”Esiet uz klientu vērsti, apgūstiet jaunas digitālās iespējas, lai saziņai ar auditoriju pievienotu abpusēju vērtību. Šāda e-komercijas stratēģija ļaus sasniegt nospraustos mērķus.»
-
Turpināt ar nākamo tēmu