Switch to mobile version. Top

Seminārs: Divendi – No hobija līdz darbnīcai

Dina Ose, Rolands Osis, Divendi dibinātāji un vadītāji

Uzņēmums “Divendi” rada tērpus un aksesuārus karnevāliem, pasākumiem un svētkiem gan pieaugušajiem, gan bērniem. Uzņēmums tapa 2016. gadā, un tā idejas autore ir Dina Ose, kura bērna kopšanas atvaļinājuma laikā atklāja savu aizraušanos, meklējot iespējas, kā pavadīt ar saviem bērniem pēc iespējas vairāk laika, sāka šūt dažādus bērnu kostīmus un tērpus.

Uzņēmuma spēcīgā puse: kvalitāte.

Visā pasaulē cilvēki ir pieraduši pie Ķīnas produktiem, kas ne vienmēr ir kvalitatīvi, tādēļ Divendi veido augsti kvalitatīvus kostīmus, pārdomājot dažādas nianses, krāsas un citus sīkumus, kas sniedz viņu veidotajam apģērbam pievienoto vērtību.

Izaugsme:

2016. gadā uzņēmuma vadītāja un dibinātāja Dina Ose bija vienīgais sava uzņēmuma darbinieks. Viņa strādāja mājās, kur radīja pirmos 4 produktus un saņēma 7 pasūtījumus. Četru gadu laikā situācija strauji mainījās, auga pieprasījums, un jau šogad uzņēmumā darbojās septiņi darbinieki, kuriem ir sava darbnīca, un radīti 165 produkti, izveidoti 1255 pasūtījumi, un uzņēmums eksportē preces uz dažādām pasaules valstīm, izmantojot dažādus tirdzniecības kanālus:

  • Etsy.com – pārdošanas portāls, kur cilvēki meklēt kvalitāti un par precēm ir gatavi maksāt vairāk.
  • eBay.com – šajā platformā lielākoties tiek pārdoti aksesuāri, gatavas preces, jo specifiskus tērpus šajā platformā pārdot ir grūtāk, jo var nokļūdīties ar izmēriem.
  • Divendicostumes.com – platforma, ko Divendi izveidoja, lai varētu tirgot savus izveidotos tērpus un aksesuārus savā vietnē, jo esot e-komercijas uzņēmējam, ir nozīmīgi, ka ir sava mājas lapa, lai radītu atpazīstamību un drošu vidi, kas pieder pašam uzņēmumam.

Divendi plāno turpināt attīstību, sākot sadarboties ar mazumtirdzniecības tirgotājiem Latvijas veikalos.

Uzņēmuma izaicinājumi un klientu meklējumi:

Sākotnēji uzņēmuma galvenā mērķauditorija bija mājsaimnieces, vecmāmiņas, kas vēlējās interesantus tērpus saviem mazbērniem. Taču kādā brīdī pasūtījumus sāka veikt skolas, dejotāji, dažādi pulciņi. Divendi bija jāsāk veidot savs imidžs. Lai uzņēmums, kurā darbojas viens cilvēks, tiktu uztverts nopietni, tika izveidota e-vizītkarte un pēcāk arī nodibināts SIA. Viens no izaicinājumiem darbā ar lielajiem klientiem bija profesionalitāte, jo radītie tērpi tika fotografēti mājās pie sienas, un modeļi bija pašu bērni, taču pārsteidzoši ir tas, ka cilvēkus tas uzrunāja ar savu patiesumu un vienkāršību. Pat tagad, kad uzņēmums var atļauties profesionālas foto sesijas ar modeļiem, tas netiek darīts, lai nezaudētu savas vērtības.

Dina Ose  jaunajiem uzņēmējiem iesaka nebaidīties no savas idejas izpaušanas, jo tas, ka produktu nokopēs ir neizbēgami, taču radīt jaunas idejas un tās realizēt varēsi tikai tu pats.

S|E|B

Tähelepanu! Jūsu pārlūkprogramma neatbilst eAkadēmijas lapas prasībām. Lūdzu, nomainiet vai atjaunojiet pārlūkprogrammu vai ierīci, ar kuru Jūs vēlaties piekļūt eAkadēmijai.