Switch to mobile version. Top
  • Sākumlapa
  •  Saturs
  • Seminārs: CUBE – No pirmā klienta līdz lieliem darījumiem...

Seminārs: CUBE – No pirmā klienta līdz lieliem darījumiem

Ingus Augstkalns, CUBE līdzdibinātājs

Uzņēmums CUBE veido piedāvājumu sākot ar mārketinga risinājumiem līdz sarežģītiem biznesa instrumentiem, un ir viens no Latvijas un Baltijas vadošajiem zīmoliem. Savā stāstījumā Ingus atskatās uz paveikto un atklāj galvenos uzņēmuma pagrieziena punktus, kas to 19 gadu laikā ir veidojuši par uzņēmumu, kāds tas ir patreiz.

5 veiksmes stāsti uzņēmuma CUBE attīstībā.

1

Sākums – uzticība un aizraušanās

2000. gadā Ingus Augstkalns strādāja par sistēmu administratoru un projektu vadītāju. Tā brīža digitālās iespējas bija ierobežotas, tādēļ, kad parādījās flash lapas, tas bija liels solis pretī nākotnes tehnoloģiju attīstībai. Inga draugs un liela uzņēmuma vadītājs palūdza, lai Ingus izveido šāda veida vietni, viņa uzņēmumam. Ingus izlēma uzrunāt sev pazīstamu programmētāju, un soli pa solim tikai no idejas tika izveidota mājas lapa. Ideju uzturēja tikai savstarpēja uzticība un kaisle izveidot kaut ko jaunu.

2

Pirmais lielais klients – ideju izaugsme

2004. gadā Ingus ir atradis sev darba komandu. To uzrunā Aldis Riekstiņš, kurš tolaik būvēja centra namus – ēkas Daugavas krastā, kas bija pirmais ekskluzīvais nekustamo īpašumu projekts Latvijā. Komandai tas bija liels izaicinājums, jo ar reklāmu bija jāspēj pārdot dzīvokļi, kas maksā divas reizes dārgāk kā citi dzīvokļi tajā pašā apkārtnē. Tika izveidots projekts, kura rezultātā klientiem ieejot mājas lapā bija iespējams aplūkot māju 3D, grozot to, izpētīt no dažādiem leņķiem, izvēlēties stāvus un apskatīt dzīvokļus mūzikas pavadījumā. Lai klienta pieredze būtu ekskluzīva tika domāts vēl soli tālāk – telefona sarunas laikā ar pārdevēju, potenciālais īpašuma pircējs precizēja savas vēlmes un iespējas, kuras šīs te pašas sarunas laikā pārdevējs iekļāva īpaši ģenerētā pdf. failā, kas sarunas laikā tika aizsūtīts klientam uz e-pastu. Šis bija pirmais lielais CUBE klients – šādi tika iegūta regulāra naudas plūsma un patstāvība. Augot nekustamo īpašumu biznesam, auga arī CUBE.

3

Prasme saskatīt iespējas

2008. gadā CUBE pieņem darbā animatori, kura paralēli pamatdarbam brīvajā laikā veido banerus Air Baltic. Laikam ejot, secinājām, ka viņa nogurst no šiem diviem darbiem un nākam klajā ar piedāvājumu – izveidot sadarbību ar Air Baltic, lai atvieglotu darbu animatorei, kā arī, lai iegūtu lielu klientu bez starpniecības. Air Baltic tika izveidots koncepts 300 – 400 Ls vērtībā, taču sadarbībai augot un kampaņai attīstoties, finanšu apgrozījums gadā izauga no 100 – 1000 Ls un vairāk. Mūsu risinājums bija multikulturāls, nebalstīts uz valodu, taču izveidots, lai iegūtu emocionālu atgriezenisko saiti. Un tā organiski sasniedzām auditoriju no 700 000 – 800 000 cilvēku.

4

Sadarbība ar valsts pasūtītāju var būt veiksmīga

2011. gadā tika izveidota pirmā sadarbība ar valsts klientu – Latvijas vēstnesi. Projekts Likumi.lv joprojām darbojas pēc tādiem pašiem principiem, kādi tie tapa toreiz, un tas ieguva gan daudz starptautiskus, gan valsts nozares apbalvojumus. Kā arī saņēmis lielisku atgriezenisko saiti no tā lietotājiem.

5

Starptautiskie klienti

2013. gads CUBE sāk darboties ārpus valsts robežām ar tādiem globāliem zīmoliem kā Samsung un Circle K. Strādājot ar Samsung, bija nepieciešams izcelt galvenās produkta – kameras īpašības, tādēļ izveidojām risinājumu – Facebook spēlīti, kas parādīja to, ka kamera ir spējīga noķert dažādus kustīgus momentus, piemēram, bērnus, mājdzīvniekus, balstoties uz to, ka mērķauditorija bija mājsaimnieces.

Ingus iesaka katram uzņēmuma domāt par to, kas ir tā atšķirības zīme un unikalitāte, neapstāties pie sasniegtā, lai uzņēmums pāraugtu nākamajā līmenī.

 

Piesakieties jaunumu saņemšanai, lai varam Jūs aicināt uz pasākumiem.
S|E|B

Tähelepanu! Jūsu pārlūkprogramma neatbilst eAkadēmijas lapas prasībām. Lūdzu, nomainiet vai atjaunojiet pārlūkprogrammu vai ierīci, ar kuru Jūs vēlaties piekļūt eAkadēmijai.