Switch to mobile version. Top
  • Sākumlapa
  •  Saturs
  • Pieredzes stāsti: vai mammas loma ir savienojama ar biznesu?...

Pieredzes stāsti: vai mammas loma ir savienojama ar biznesu?

Bērna auklēšanas laiks var kalpot kā labs atspēriena punkts, lai laistu pasaulē arī savu izloloto biznesa ideju. Pauze līdzšinējā karjerā, ko sniedz bērniņa ienākšana ģimenē, daudzām māmiņām liek izvērtēt savus mērķus un ambīcijas.

Sešiem no desmit Latvijas iedzīvotājiem ir sava biznesa ideja, taču viņi pagaidām vēl nav neko darījuši, lai to pārvērstu realitātē, noskaidrots aptaujā*. Kas liedz to darīt? Gandrīz puse (43%) ir atbildējuši, ka vēlētos satikt kādu, kurš to ir paveicis, un dzirdēt viņa pieredzi. eAkadēmija piedāvā šādu iespēju – pieredzes stāstus no četrām drosmīgām un uzņēmīgām mammām, kuras izveidojušas savu biznesu – produkta “Witty Dicie” radītāja Aiga Jakuškina-Ādama,“TakTil” zīmola radītāja Ulla Krūmiņa, “Kaktumaiss” radītāja Ieva Zālamana, kā arī projekta “StartUpArt” autori un vienlaikus SEB bankas Korporatīvās komunikācijas pārvaldes vadītāju Agnesi Strazdu.

Agnese ir mamma diviem bērniem, un viņa savu biznesu ideju noapaļoja līdz uzņēmumam laikā, kad auklēja savu otro bērnu – meitiņu Kati. Tā radās “StartUpArt” – vietne, kur mākslas studentu un jauno gleznotāju darbi satiekas ar pircējiem. Šobrīd portālā pieejami aptuveni 60 mākslinieku darbi, turklāt vairāk nekā 250 gleznas jau ir atradušas savus pircējus.

“Gaidot meitiņu, domāju, kur vēl varētu ieguldīt savu enerģiju. Es taču nevarēšu gadu sēdēt mājās, neliekot lietā savas smadzenes! Mans projekts bija izveidot e-galeriju, lai palīdzētu jaunajiem māksliniekiem pārdot savas gleznas. Gads, ko pavadīju mājās, bija ļoti dinamisks, jo es to veltīju šīs idejas attīstīšanai, un pārdomāju, ko vēlos darīt tālāk. Pagaidām mana dzīve ir izvērtusies tā, ka darba dienās esmu bankā, bet vakaros un brīvdienās varu veltīt laiku savam biznesam. Dzīve rādīs, kā lietas attīstīsies tālāk,” stāsta Agnese.

*Latvijas iedzīvotāju aptauju veicis tirgus pētījumu centrs SKDS sadarbībā ar SEB banku šī gada augustā, aptaujājot 1005 iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 74 gadiem no visiem Latvijas reģioniem.

S|E|B

Tähelepanu! Jūsu pārlūkprogramma neatbilst eAkadēmijas lapas prasībām. Lūdzu, nomainiet vai atjaunojiet pārlūkprogrammu vai ierīci, ar kuru Jūs vēlaties piekļūt eAkadēmijai.