Ko piedāvāt klientam?
Katrai nozarei ir sava specifika, pieeja un pieprasījums pēc pakalpojuma un precēm. Kafijas un grauzdētavas kontekstā mēs esam droši, ka kafija cilvēkiem garšo, tā tiek daudz patērēta. Kafijas tirgus Latvijā ir tik liels, cik ir, taču mēs skatāmies arī ārpus Latvijas iespējas, kur varētu attīstīt biznesu un realizēt vairāk ideju. Pētot pieprasījumu, var secināt, ka droši varēsim produktu pārdot. Ir jānosaka arī produkts, ko pārdot. Mēs uzlikām sev striktus noteikumus, ka gribam gan grauzdēt, gan pārdot tādu kafiju, kāda garšo pašiem. Tas nozīmē, ka jau pirmsākumos uzliekam sev augstu latiņu, ko gribam sasniegt – izvēlēties ļoti svaigu un labas izcelsmes kafiju no audzētājiem. Ņemot vērā esošos citus kafiju piedāvājumus tirgū, mēs sastopamies ar to, ka šīs kafijas arī citādāk garšo. Mēs atšķiramies garšas ziņā ar kafiju, ko piedāvā konkurenti. Veiksmīgam biznesam ir svarīgi atšķirties, jo būt tādam kā visi ir droši, bet garlaicīgi.
Vērts padomāt:
- Vai esi izvērtējis tirgus potenciālo pieprasījumu?
- Ar ko Tavs produkts atšķiras no citiem līdzīgiem?
- Vai esi pētījis, kā klienti vērtē Tavu piedāvājumu?
-
Vēl par šo tēmu:
-
Turpināt ar nākamo tēmu
-
Vēl par šo tēmu: