Switch to mobile version. Top

Kāpēc ir svarīgi pazīt savu klientu?

Neliela izmēra uzņēmumu priekšrocība ir tā, ka tie spēj būt ļoti tuvu saviem klientiem un labi tos pazīt, kā arī spēj elastīgi pielāgoties klientu vajadzībām.

Vērtīgas atziņas:

  • Ar klientiem jāveido savstarpēja uzticība un sadarbība.
  • Elastība un spēja pielāgoties klienta vēlmēm ir viena no veiksmes atslēgām.

Vērts padomāt:

  • Vai Jūsu uzņēmuma klientu vajadzības, vēlmes un vīzijas ir būtiski atšķirīgas?
  • Vai Jūsu biznesā ir svarīgi nodrošināt unikālu piedāvājumu katram klientam? Kā Jūs to vari izdarīt?
Piesakieties jaunumu saņemšanai, lai varam Jūs aicināt uz pasākumiem.
S|E|B

Tähelepanu! Jūsu pārlūkprogramma neatbilst eAkadēmijas lapas prasībām. Lūdzu, nomainiet vai atjaunojiet pārlūkprogrammu vai ierīci, ar kuru Jūs vēlaties piekļūt eAkadēmijai.