Switch to mobile version. Top

Kāpēc ir svarīgi pazīt savu klientu?

Andris Petkēvičs, Andrito Kafijas Grauzdētavas īpašnieks

Mēs katram klientam spējam pieiet individuāli, jo viņi tādi arī ir. Katram vajadzības, vēlmes un vīzijas ir atšķirīgas. Attiecīgi mēs kā neliels kafijas ražošanas uzņēmums varam nodrošināt individuālo pieeju. Tajā pašā laikā daudzi mūsu klienti, kas ir restorāni un kafejnīcas, arī viņi grib būt īpaši. Tā arī tiek veidota īpaša savstarpēja sadarbība. Tie, kas vēlas izcelties nozarē, strādāt ar izcilu kafiju, arī ir mūsu klienti.

Vērts padomāt:

  • Vai Tava uzņēmuma klientu vajadzības un vēlmes ir būtiski atšķirīgas?
  • Vai Tavā biznesā ir svarīgi nodrošināt unikālu piedāvājumu katram klientam? Kā to var izdarīt?
S|E|B

Tähelepanu! Jūsu pārlūkprogramma neatbilst eAkadēmijas lapas prasībām. Lūdzu, nomainiet vai atjaunojiet pārlūkprogrammu vai ierīci, ar kuru Jūs vēlaties piekļūt eAkadēmijai.