Switch to mobile version. Top
  • Sākumlapa
  •  Saturs
  • Kādiem jābūt jauna uzņēmuma pirmajiem soļiem digitālajā mārk...

Kādiem jābūt jauna uzņēmuma pirmajiem soļiem digitālajā mārketingā?

Edgars Koroņevskis, digitālā mārketinga konsultants

Uzsākot savu biznesu, ir jāapzinās biznesa mērķi un atbilstoši jāizvēlas savu mērķauditoriju. Kad mērķauditorija ir izpētīta, ir jāizvēlas atbilstošas mediju platformas, ko vēlaties izmantot produkta vai pakalpojuma reklamēšanai un komunikācijai ar potenciālo patērētāju. Tie var būt sociālie mediji, mājaslapa, e-pasts vai pat mobilais tālrunis, ir nepieciešams atrast pareizo platformu. Izvēloties zīmola nosaukumu, ir jāizpēta, vai izvēlētais domēns ir pieejams, jo tas ir uzņēmuma pirmais solis un bieži kļūst par tā digitālo vizītkarti.

Domājot par sava uzņēmuma domēnu, ir nozīmīgi, lai tas netiktu jaukts ar kāda cilvēka vai cita uzņēmuma vārdu, jo tas var mulsināt patērētāju, kā arī, to izvēloties, ir jāņem vērā, ka domēna vārdam ir jābūt tādam, lai konkurents to nenozagtu.

Ir rūpīgi jāpārdomā saturs, ko piedāvāt auditorijai, kā arī, kas ir uzņēmuma komunikācijas mērķis, atbilstoši piemērojot saturu izvēlētajām mediju platformām.

Vērts padomāt:

  • Kā komunicēt ar savu mērķauditoriju?
  • Kādēļ ir jāveic mērķauditorijas izpēte?
  • Kas ir jāņem vērā izvēloties sava uzņēmuma domēnu?
S|E|B

Tähelepanu! Jūsu pārlūkprogramma neatbilst eAkadēmijas lapas prasībām. Lūdzu, nomainiet vai atjaunojiet pārlūkprogrammu vai ierīci, ar kuru Jūs vēlaties piekļūt eAkadēmijai.