Switch to mobile version. Top
  • Sākumlapa
  •  Saturs
  • Kāda ir sociālo mediju loma sociālajā uzņēmējdarbībā...

Kāda ir sociālo mediju loma sociālajā uzņēmējdarbībā

Madara Makare, sociālās uzņēmējdarbības projekta "HOPP" līdzautore

HOPP reklāmas veidu nosaka biznesa šaurā auditorija. Lai gan liela daļa uzņēmuma produkcijas saņēmēju nepavada ilgu laiku sociālajos tīklos, redzamībai ir liela nozīme no biznesa finansētāju skatupunkta. Madaras Makares radītā mājaslapa ir tikai latviešu valodā, taču HOPP atrod klienti arī no Ukrainas un Krievijas.

Vērts padomāt:

  • Vai Tavam uzņēmumam ir mājas lapa?
  • Vai uzņēmuma ir profils sociālajos tīklos?
  • Cik daudz Tu rūpējies par sava biznesa tēlu digitālajā vidē? Ko vajag darīt vairāk?
Piesakieties jaunumu saņemšanai, lai varam Jūs aicināt uz pasākumiem.
S|E|B

Tähelepanu! Jūsu pārlūkprogramma neatbilst eAkadēmijas lapas prasībām. Lūdzu, nomainiet vai atjaunojiet pārlūkprogrammu vai ierīci, ar kuru Jūs vēlaties piekļūt eAkadēmijai.