Kāda ir e-pasta loma uzņēmuma mārketingā?
E-pasts joprojām ir populārs rīks, ko lieto gandrīz katrs cilvēks, tādēļ tas ir nozīmīgs mārketinga kanāls. Taču šis kanāls labāk darbosies tad, ja, domājot par klientu lojalitāti, jūs atkārtoti uzrunāsiet auditoriju - tā ir iespēja apvienot vērtīgu saturu ar biznesa piedāvājumu. Nedrīkst pieļaut, ka jūsu vēstījumā ir vērtīgs saturs, taču jūs aizmirstat reklamēt savu produktu, vai gluži otrādi – e-pasta saturs ir fokusēts tikai uz biznesa piedāvājumiem. Klients, uzskatot, ka jūsu piedāvājumi ir uzmācīgi, var atteikties no ziņu saņemšanas.
Lai saglabātu e-pasta adreses jūsu datu bāzē, ir jāsaņem lietotāja atļauja, e-pastā jāiekļauj iespēja atteikties no ziņu un jaunumu saņemšanas, kā arī sūtot e-pastu konkrētai auditorijai, jābūt nepārprotamai norādei, kādiem nolūkiem konkrētā e-pasta adrese ir iegūta. Tas prasa papildus sagatavošanos, taču e-pasts ir lojalitāti veicinošs kanāls, kurā jūs varat operatīvi informēt savu auditoriju.
Vērts padomāt:
- Kā sasniegt savu auditoriju?
- Kādēļ e-pasts ir nozīmīgs rīks, lai sasniegtu auditoriju?
- Kā veidot jēgpilnu e-pasta saturu?
-
Iepriekšējais video
-
Turpināt ar nākamo tēmu