Switch to mobile version. Top

Kā veidot ilgermiņa attiecības ar klientiem?

Ilgtermiņa attiecību pamatā ir vienots skatījums, kas veidojas pamatīgas klientu izzināšanas rezultātā. Klienti novērtēs, ja redzēs, ka Jūs patiešām iesaistāties un esat ieinteresēts, lai gala rezultāts būtu iespējami labāks – nevis vienkārši izpildi kārtējo pasūtījumu.

Vērtīgas atziņas:

  • Lojāli klienti ir lielākais kompliments uzņēmumam.
  • Ilgtermiņa attiecības iespējams veidot tikai ar godīgumu un abpusēju uzticību.
  • Svarīgāk ir, nevis lai mans produkts man patiktu, bet lai tas patiktu maniem klientiem.

Vērts padomāt:

  • Vai Jūs strādājat, lai pārdotu savus produktus, vai lai paveikto kaut ko lielāku, vērienīgāku?
  • Kāda ir Jūsu motivācija?
  • Uz kādiem pamatiem Jūs būvēsiet savas attiecības ar klientiem?
S|E|B

Tähelepanu! Jūsu pārlūkprogramma neatbilst eAkadēmijas lapas prasībām. Lūdzu, nomainiet vai atjaunojiet pārlūkprogrammu vai ierīci, ar kuru Jūs vēlaties piekļūt eAkadēmijai.