Switch to mobile version. Top

Kā uzzināt, kas klientam vajadzīgs?

Reizēm klientam ir viedoklis par nepieciešamo risinājumu, taču citās reizēs klients nemaz nezina, ko viņam vajag. Turklāt pat tad, ja klientam ir savs priekšstats, ne vienmēr klients būs izvēlējies sev labāko variantu. Kā uzzināt, ko klientam vajag, un kā kopīgi ar klientu nonākt pie veiksmīgākā risinājuma?

Vērtīgas atziņas:

  • Specifisku, nišas produktu biznesā bieži vien klienti nezina, ko īsti vēlas. Lai rezultāts būtu veiksmīgs un klients būtu apmierināts ar saņemto, ir vērts veltīt laiku, lai kopā ar klientu to pārrunātu.
  • Vienmēr noskaidro klienta mērķi un iemeslu, kāpēc viņš atnācis.
  • Dažreiz labākais veids, kā atrisināt klienta problēmu, nenesīs Jums peļņu, jo var izrādīties, ka klientam vajadzīgs kāds cits risinājums. Šādās situācijās nevajag baidīties klientam to ieteikt.

Vērts padomāt:

  • Ko darīt, ja klients pats nezina, kas viņam ir vajadzīgs?
  • Kāpēc klients ir atnācis tieši pie Jums?
  • Kā varat iesaistīt klientu vēlamā risinājuma izstrādē?
S|E|B

Tähelepanu! Jūsu pārlūkprogramma neatbilst eAkadēmijas lapas prasībām. Lūdzu, nomainiet vai atjaunojiet pārlūkprogrammu vai ierīci, ar kuru Jūs vēlaties piekļūt eAkadēmijai.