Switch to mobile version. Top
  • Sākumlapa
  •  Saturs
  • Kā saprast vai problēma ir aktuāla un to ir vērts risināt?...

Kā saprast vai problēma ir aktuāla un to ir vērts risināt?

Pirms ķerties pie sava biznesa izveides, ir jāsaprot, vai problēma, ko ar savu produktu vai pakalpojumu vēlaties atrisināt, ir aktuāla pietiekami lielam klientu skaitam – lai Jūsu bizness būtu ienesīgs.

Vērtīgas atziņas:

  • Cilvēku vajadzības mēdz būt ļoti dažādas.
  • Vienam un tam pašam cilvēkam vajadzības var mainīties atkarībā no situācijas, laika vai vietas.
  • Svarīgi ir klientam neuzspiest konkrētu izvēli, bet ļaut justies brīvi.

Vērts padomāt:

  • Cik plašs ir Jūsu potenciālo klientu loks?
  • Kāda ir konkurence? Kāpēc lai klienti izvēlētos tieši Jūsu risinājumu?
  • Cik elastīgs ir Jūsu produkts vai pakalpojums? Vai to var pielāgot dažādām klientu vajadzībām?
S|E|B

Tähelepanu! Jūsu pārlūkprogramma neatbilst eAkadēmijas lapas prasībām. Lūdzu, nomainiet vai atjaunojiet pārlūkprogrammu vai ierīci, ar kuru Jūs vēlaties piekļūt eAkadēmijai.