Switch to mobile version. Top
  • Sākumlapa
  •  Saturs
  • Kā saprast vai problēma ir aktuāla un to ir vērts risināt?...

Kā saprast vai problēma ir aktuāla un to ir vērts risināt?

Aigars Kaugars, Baltic Restaurants valdes priekšsēdētājs

Grāmatās raksta, ka ir jārada problēma un jāpiedāvā klientam to risināt vai arī jāskaidro klientiem, ka viņi nemaz neapzinās, ka viņiem to vajadzētu. Runājot par ēdināšanu, ir arī papildus citas klientu vajadzības, ko ir nepieciešams apmierināt, ne tikai ēšanas process kā tāds.  Ir cilvēki, kuri vēlas ēst ēdienu ar mazāk kalorijām, piemēram, liekā svara problēmu dēļ, taču ir arī cilvēki, kas tieši vēlas uzņemt papildus kalorijas, jo viņiem ir fizisks darbs. Citiem ir alerģijas no miltiem un piena un viņi grib vēl citādāku ēdienu. Respektīvi, cilvēkiem ir dažādas vajadzības, kuras ēdināšana var apmierināt. Ēdināšanas jomā ir vairāki blakus aspekti, kas rada klientam pievienoto vērtību, kā, piemēram, apkalpošana, mūzika un dizains, lai cilvēks pēc ēdienreizes būtu gan fiziski uzlādējies ar enerģiju, gan garīgi pacilātāks, lai sasniegtu savus mērķus. Ja skatās, kādas kafejnīcas vai ēdināšanas vietas izvēlēties, tad cilvēkam dažādos dzīves posmos ir dažādas vajadzības un problēmas. Respektīvi, dzīvē tas varbūt viens cilvēks dažādas situācijas un ar dažādām vajadzībām (piemēram, vajadzība ātri paēst pusdienas, izmantot laiku, gaidot bērnus no treniņa vai aiziet vakariņās). Ja klientam neuzspiež konkrētu uzvedības modeli un viņi jūtās brīvi, tad arī šajā brīvajā gaisotnē viņi var atrisināt problēmu. Tiklīdz sākam mācīt cilvēku, kā pareizi dzīvot, rodas negācijas un cilvēks neatgriežas.

Vērts padomāt:

  • Cik plašs ir Tavu potenciālo klientu loks?
  • Kāda ir konkurence? Kāpēc lai klienti izvēlētos tieši Tavu risinājumu?
  • Cik elastīgs ir Tavs produkts vai pakalpojums? Vai to var pielāgot dažādām klientu vajadzībām?
S|E|B

Tähelepanu! Jūsu pārlūkprogramma neatbilst eAkadēmijas lapas prasībām. Lūdzu, nomainiet vai atjaunojiet pārlūkprogrammu vai ierīci, ar kuru Jūs vēlaties piekļūt eAkadēmijai.