Switch to mobile version. Top

Kā saprast, vai interneta reklāma strādā?

Edgars Koroņevskis, digitālā mārketinga konsultants

Vietnes, kuras sniedz reklāmas iespējas, vienmēr sniedz izvērstu informāciju par to, cik veiksmīga ir bijusi reklāma, cik daudz reizes cilvēki ir izvēlējušies apskatīt reklāmu un kas ir sasniegts. Šī informācija ir jāapkopo, un jāveido biznesa statistika, piemēram, cik daudzi pēc reklāmas aplūkošanas ir iegādājušies produktu. Ne vienmēr ir iespējams izmērīt reklāma efektivitāti, jo dažkārt klienti aplūko reklāmu, un dodas preci iegādāties uz konkrētu veikalu. Tādēļ reklāmas panākumus ir grūti precīzi izmērīt. Plānojot komunikācijas un reklāmas aktivitātes, ir jāzina, kas tiks mērīts un kādus mērķus vēlamies sasniegt. Veidojot digitālu risinājumu, ir jāņem vērā tādi ieguvumi kā klienta atsauksmes vai tas, ka tiek nopirkts produkts, jo populāra kļūda ir nepareiza statistika, kas sniedz nepareizu priekšstatu par tālākajiem biznesa lēmumiem. Lai veidotu kvalitatīvu un drošu statistiku ir vērts piesaistīt zinošu speciālistu, vai arī pašam apgūt zināšanas un prasmes kā to veidot.

Vērts padomāt:

  • Kādēļ jāveido biznesa statistika?
  • Kādi ir uzņēmuma mērķi, ko vēlamies sasniegt ar reklāmas palīdzību?
  • Kā veidot savu biznesa statistiku?
Piesakieties jaunumu saņemšanai, lai varam Jūs aicināt uz pasākumiem.
S|E|B

Tähelepanu! Jūsu pārlūkprogramma neatbilst eAkadēmijas lapas prasībām. Lūdzu, nomainiet vai atjaunojiet pārlūkprogrammu vai ierīci, ar kuru Jūs vēlaties piekļūt eAkadēmijai.