Kā saprast, vai interneta reklāma strādā?
Vietnes, kuras sniedz reklāmas iespējas, vienmēr sniedz izvērstu informāciju par to, cik veiksmīga ir bijusi reklāma, cik daudz reizes cilvēki ir izvēlējušies apskatīt reklāmu un kas ir sasniegts. Šī informācija ir jāapkopo, un jāveido biznesa statistika, piemēram, cik daudzi pēc reklāmas aplūkošanas ir iegādājušies produktu. Ne vienmēr ir iespējams izmērīt reklāmas efektivitāti, jo dažkārt klienti aplūko reklāmu un dodas preci iegādāties uz konkrētu veikalu. Plānojot komunikācijas un reklāmas aktivitātes, ir jāzina, kas tiks mērīts un kādus mērķus vēlamies sasniegt. Veidojot digitālu risinājumu, ir jāņem vērā tādi ieguvumi kā klienta atsauksmes vai tas, ka tiek nopirkts produkts, jo populāra kļūda ir nepareiza statistika, kas sniedz nepareizu priekšstatu par tālākajiem biznesa lēmumiem. Lai veidotu kvalitatīvu un drošu statistiku, ir vērts piesaistīt zinošu speciālistu vai arī pašam apgūt zināšanas un prasmes, kā to veidot.
Vērts padomāt:
- Kādēļ jāveido biznesa statistika?
- Kādi ir uzņēmuma mērķi, ko vēlamies sasniegt ar reklāmas palīdzību?
- Kā veidot savu biznesa statistiku?
-
Iepriekšējais video