Switch to mobile version. Top

Kā saprast klientu jeb “iekāpt klienta kurpēs”

Trūdija Žagare, pārdošanas konsultante

Daudzas kompānijas domā savu klientu vietā. Kā tikt ārā no šāda modeļa?

Lai patiesi  saprastu, kā domā klienti, jāiztēlojas viņu ceļš jūsu uzņēmumā. Pirmais saskarsmes punkts ar jūsu uzņēmumu klientam var būt mājas lapa, pēc tam — zvanu centrs, konsultants, piedāvājums un visbeidzot — līguma noslēgšana. Tāpēc jums uz brīdi ir jāaizmirst, ka esat konkrētā uzņēmuma pārstāvis, un jāiziet šis ceļš no A līdz Z pašam, iedomājoties sevi klienta vietā. Sāciet ar sava uzņēmuma mājas lapu — vai valoda tajā ir viegli uztverama un bez gramatikas kļūdām? Ja jūs spēsiet iztēloties sevi klienta vietā, jums būs daudz vieglāk saprast viņa ekspektācijas.

Vērts padomāt:

  • Vai Tu esi paskatījies uz savu produktu / pakalpojumu no klienta skatu punkta?
  • Vai esi izmēģinājis tā iegādes procesu – tā, it kā Tu gribētu to nopirkt pirmo reizi?
  • Kad pēdējo reizi esi runājis ar saviem esošiem/potenciāliem klientiem – ko viņi domā par Tavu produktu?
S|E|B

Tähelepanu! Jūsu pārlūkprogramma neatbilst eAkadēmijas lapas prasībām. Lūdzu, nomainiet vai atjaunojiet pārlūkprogrammu vai ierīci, ar kuru Jūs vēlaties piekļūt eAkadēmijai.