Switch to mobile version. Top

Kā saprast, kas vajadzīgs klientam?

Klientu vajadzību izprašana visbiežāk prasa samērā daudz laika. Iedziļinoties vienmēr atklājas bagātīga informācija, ko var izmantot sava produkta pilnveidošanai. Taču to uzzināt var, tikai runājot ar klientiem, tos iesaistot un uzklausot.

Vērtīgas atziņas:

  • Reizēm to, kas vajadzīgs klientiem, iespējams uzzināt, atceroties bērnību - var izrādīties, ka neviens joprojām nav īstenojis jūsu bērnības sapņus.
  • Savs stāsts par produktu jāveido tā, lai klients, to izlasot vai noskatoties teiktu – jā, tas ir tas, ko es esmu meklējis!
  • Svarīgi atšķirt, kas ir patiess un kas šķietams mūsu izpratnē par klientu.

Vērts padomāt:

  • Kas ir Jūsu konkurenti? Ar ko Jūsu risinājums ir savādāks, labāks?
  • Vai, uzklausot klientu atsauksmes, aizdomājaties – kas ir tās patiešām svarīgās lietas, kuras jāņem vērā?
  • Vai Jūs savu produktu pielāgojat klienta vajadzībām, vai klientu – sava produkta īpašībām?
S|E|B

Tähelepanu! Jūsu pārlūkprogramma neatbilst eAkadēmijas lapas prasībām. Lūdzu, nomainiet vai atjaunojiet pārlūkprogrammu vai ierīci, ar kuru Jūs vēlaties piekļūt eAkadēmijai.