Switch to mobile version. Top

Kā pozicionēt savu produktu tirgū?

Krīvs Lode, Komercizglītības centra eksperts, Narvesen Baltija mazumtirdzniecības direktors

Pirmais produkta pozicionēšanas posms – apzināt un izprast savu mērķa klientu loku. Kad tas ir izdarīts, var sākt “apaudzēt” savu produktu ar konkrētajai mērķauditorijai būtiskām īpašībām. Lai produkts tirgū veiksmīgi attīstītos, ne mazāk svarīgi ir izpētīt arī  konkurenta pozīciju un izprast, kas viņa piedāvājumā ir īpašs. Nereti pat lieli Latvijas uzņēmumi, ja tiem pajautā, ar ko tie atšķiras no konkurentiem, nespēj sniegt skaidru atbildi. “Tāpēc, ja mēs runājam par jauniem uzņēmējiem, kuriem ir jauni produkti, ir ārkārtīgi būtiski saprast, kas būs tā konkurētspējas priekšrocība.

Vērts padomāt:

  • Vai esi skaidri, detalizēti definējis savu mērķa klientu?
  • Vai zini, kas ir Tavi konkurenti?
  • Kas ir Tava piedāvājuma konkurētspējas priekšrocība?
Piesakieties jaunumu saņemšanai, lai varam Jūs aicināt uz pasākumiem.
S|E|B

Tähelepanu! Jūsu pārlūkprogramma neatbilst eAkadēmijas lapas prasībām. Lūdzu, nomainiet vai atjaunojiet pārlūkprogrammu vai ierīci, ar kuru Jūs vēlaties piekļūt eAkadēmijai.