Switch to mobile version. Top

Kā pārliecināties, ka mērķauditorija ir sasniegta?

Edgars Koroņevskis, digitālā mārketinga konsultants

Katram uzņēmumam ir jāizvērtē sava uzņēmuma mērķis, tādā veidā pētot, kā sasniegt savu mērķauditoriju. Ja uzņēmums ir kafejnīca vai veikals, tad sasniegt mērķauditoriju var, izsludinot dažādas akcijas sociālajos tīklos, dodot klientiem iespēju saņemt atlaides, apmeklējot vai iepērkoties konkrētajā vietā. Vēlāk noskaidrojot, cik daudz atlaides tika izmantotas, jūs varat veidot statistiku par to, cik liela ir aktivitāte Facebook. Šādā veidā mārketingā tiks ieguldīti mazāk līdzekļi, taču cilvēki būs motivēti apmeklēt jūsu veikalu, kafejnīcu. Lūdziet klientiem atstāt atsuksmi Facebook, tā jūs zināsiet, ka cilvēki ir sekojuši līdzi aktivitātēm, kas dod pienesumu biznesam. Ja darbojaties interneta veikalā vai veicat kādu citu tiešsaistes aktivitāti, mērķauditorija ne vienmēr ir izmērāma, taču apkopojot to ar papildus iegūto statistiku, jūs varat ieraudzīt kopainu.

Vērts padomāt:

  • Kā piesaistīt mērķauditoriju uzņēmuma sociālajos tīklos?
  • Kāda ir motivācija klientiem iegādāties jūsu preces?
  • Kādēļ statistika un klientu atsauksmju mērīšana ir nozīmīga?
Piesakieties jaunumu saņemšanai e-pastā par aktuāliem notikumiem un pasākumiem:
S|E|B

Tähelepanu! Jūsu pārlūkprogramma neatbilst eAkadēmijas lapas prasībām. Lūdzu, nomainiet vai atjaunojiet pārlūkprogrammu vai ierīci, ar kuru Jūs vēlaties piekļūt eAkadēmijai.