Kā pārliecināties, ka mērķauditorija ir sasniegta?
Katram uzņēmumam ir jāizvērtē sava uzņēmuma mērķis, tādā veidā pētot, kā sasniegt savu mērķauditoriju. Ja uzņēmums ir kafejnīca vai veikals, tad sasniegt mērķauditoriju var, izsludinot dažādas akcijas sociālajos tīklos, dodot klientiem iespēju saņemt atlaides, apmeklējot vai iepērkoties konkrētajā vietā. Vēlāk, noskaidrojot, cik daudz atlaides tika izmantotas, jūs varat veidot statistiku par to, cik liela ir aktivitāte Facebook. Šādā veidā mārketingā tiks ieguldīti mazāk līdzekļi, taču cilvēki būs motivēti apmeklēt jūsu veikalu, kafejnīcu. Lūdziet klientiem atstāt atsauksmi Facebook, tā jūs zināsiet, ka cilvēki ir sekojuši līdzi aktivitātēm, kas dod pienesumu biznesam. Ja darbojaties interneta veikalā vai veicat kādu citu tiešsaistes aktivitāti, mērķauditorija ne vienmēr ir izmērāma, taču, apkopojot to ar papildus iegūto statistiku, jūs varat ieraudzīt kopainu.
Vērts padomāt:
- Kā piesaistīt mērķauditoriju uzņēmuma sociālajos tīklos?
- Kāda ir motivācija klientiem iegādāties jūsu preces?
- Kādēļ statistika un klientu atsauksmju mērīšana ir nozīmīga?
-
Iepriekšējais video
-
Turpināt ar nākamo tēmu