Switch to mobile version. Top

Kā pārbaudīt, ko vēlas klients?

Vislabāk produktu pārbaudīt, izmēģinot to pašam un noskaidrojot, ko par to domā ģimenes locekļi, draugi un paziņas. Novērtējums un pieredze sākas brīdī, kad pirmais klients kaut ko iegādājas, jo tieši klientu atsauksmes norāda uz to, kas būtu uzlabojams vai maināms.

Vērtīgas atziņas:

  • Pieredze sāk veidoties brīdī, kad pirmais klients no Jums kaut ko iegādājas.
  • Klients, kurš meklē stāstu, ar ko asociēties, var izvēlēties oriģinālu risinājumu, nesekojot jaunākajām modes tendencēm.
  • Pieprasītākie produkti rada stabilu naudas plūsmu.

Vērts padomāt:

  • Kā Jūs pārbaudīsiet, vai visi produkti Jūsu uzņēmuma klāstā ir aktuāli klientiem?
  • Kurš no Jūsu produktiem ir vispieprasītākais, kurš tiek lietots mazāk? Kāpēc tā?
  • Vai Jūsu produktam ir stāsts?
S|E|B

Tähelepanu! Jūsu pārlūkprogramma neatbilst eAkadēmijas lapas prasībām. Lūdzu, nomainiet vai atjaunojiet pārlūkprogrammu vai ierīci, ar kuru Jūs vēlaties piekļūt eAkadēmijai.