Switch to mobile version. Top

Kā iepazīt savu klientu?

Ilona Viļuma, GIGI BLOKS īpašniece

Pirmais posms, kur satikos ar potenciālajiem klientiem bija izstāde, kuru organizēja Dizaina balvas asociācija. Tā bija pirmā reize, kad izlikām publiskai apskatei savu produktu un bija iespēja satikties ar reāliem cilvēkiem, dzirdēt, ko viņi saka par šo produktu. Savukārt bērni ir produkta spēks. Ik pa laikam mūs aicina uz kādiem pasākumiem, rotaļu nodarbībām, piemēram, Kalnciema kvartālā uztaisīt workshopu. Mēs nekad neesam vīlušies tajā, kā bērni spēlējas ar rotaļlietu, jo viņi ļoti ātri noķer domu, aizraujas un viņiem patīk. Sapratām arī, ka klucītis ir tik daudzfunkcionāls, ka varam izveidot metodoloģiju bērnudārziem, ko var izmantot, lai caur klucīšiem kā instrumentiem iemācītu kādu tēmu, kas ir bērnudārzā aktuāla. Arī ieklausoties biznesa partneros, var saprast, kas ir jāpamaina savā darbībā un jāpielāgojas esošajai tirgus situācijai.

Vērts padomāt:

  • Vai Tavā biznesa jomā notiek kādas profesionālās izstādes, kurās vari piedalīties?
  • Vai Tev ir gatavs produkts vai tā prototips, ko parādīt cilvēkiem, lai iegūtu to atsauksmes?
  • Vai Tava produkta mērķaudorijā ir bērni? Vai esi aizdomājies, kā viņus iesaistīt, lai gūtu jaunas idejas sava biznesa pilnveidošanai?
S|E|B

Tähelepanu! Jūsu pārlūkprogramma neatbilst eAkadēmijas lapas prasībām. Lūdzu, nomainiet vai atjaunojiet pārlūkprogrammu vai ierīci, ar kuru Jūs vēlaties piekļūt eAkadēmijai.