Kā iedrošināt potenciālos klientus izmēģināt jūsu produktu
Tikko dibinātam uzņēmumam ir jāpiedāvā klientam produkta bezmaksas izmēģinājuma versija, jo tas sniedz iespēju pārliecināties par tā kvalitāti. Klientam nav iespējas konsultēties ar saviem draugiem, paziņām vai sadarbības partneriem par jauna produkta īpašībām. Ir jāatbild uz uzdotajiem jautājumiem, jo, kamēr Jūsu produkta patērētāju skaits ir mazs, to ir iespējams izdarīt individuāli. Potenciālie patērētāji jāinformē, ka jums var zvanīt vai rakstīt e-pastu, ja ir kādas neskaidrības. Tādējādi klients ietaupa laiku, jo viņam nav jālasa gara dokumentācija, kā arī veidojas personīgais kontakts ar uzņēmumu. Pat tad, ja konkurents piedāvās, iespējams, labāku risinājumu, šī īpašā pieeja liks viņam aizdomāties, vai ir vērts mainīt Jūsu produktu pret cita uzņēmuma ražojumu. Un vai konkurenta produkts, kas ir pārāks, spēs nodrošināt veiksmīgu klientu apkalpošanu.
Vērts padomāt:
- Kādēļ ir nozīmīgi sniegt klientam produkta bezmaksas versiju?
- Kādēļ kvalitatīva klienta apkalpošana ir nozīmīga?
- Kā veidot personīgu kontaktu ar klientu?
-
Iepriekšējais video
-
Turpināt ar nākamo tēmu