Ilgtermiņa vai īstermiņa stratēģija — cik tālu plānot uzņēmuma nākotni?
Vai stāsts ir par īstermiņa vai ilgtermiņa mērķiem?
Mana pārliecība ir tāda, ka stratēģija ir mirusi. Jā, bija reiz tādi laiki, kad uzņēmumi veidoja stratēģijas 5 gadiem. Tomēr jāņem vērā, cik mainīga šobrīd ir vide mums apkārt. Tāpēc nevajadzētu uzreiz zīmēt lidojumu uz Marsu, bet padomāt — kas ir tas, ko paspēsim izdarīt šogad, un varbūt ieskicēt vēl nākamo gadu. Ņemot vērā apkārt esošās informācijas daudzumu, cilvēka prāts nemaz nespēj uzburt ainu tālāk par diviem gadiem, jo tad jau daļēji sākas sapņošana, kas var būt diezgan bezmērķīga.
Vērts padomāt:
- Kas ir Tavs “lielais sapnis” biznesā?
- Kas ir tas, ko Tu izdarīsi šī sapņa sasniegšanai tuvākā gada laikā?
- Un kas tieši būs tas, ko Tu izdarīsi tuvākā mēneša laikā?
-
Iepriekšējais video
-
Turpināt ar nākamo tēmu