Switch to mobile version. Top

Efektīvas pārdošanas metodes

Krīvs Lode, Narvesen Baltija mazumtirdzniecības direktors

Pārdošanas metodes ir jāpielāgo uzņēmēja radītam produktam. Jāizvairās no situācijām, kurās produktu mēģina pārdot visiem, neatkarīgi no tā, vai cilvēkam tas ir vajadzīgs, vai nē. Tādēļ, pirms sākt piedāvāt savu produktu vai pakalpojumu plašākai auditorijai, ir nepieciešams noskaidrot, kādu klientu segmentu jeb mērķauditoriju uzņēmējs vēlas uzrunāt un aptvert. Nozīmīgi ir izprast uzņēmuma stratēģiju – vai tā ir vērsta uz tirgus pozīcijas iekarošanu vai arī uz peļņu jau no pirmās dienas, kas ir ļoti grūti un sarežģīti.

Svarīgi ir apzināt sava produkta īpašības un klientu kategoriju, kurai to mēģina pārdot, piemēram, putekļsūcēju, kas maksā 60 eiro mēs pārdosim klientiem vienā veidā, taču mēs nevaram pārdot putekļsūcēju, kurš maksā 1000 eiro, tieši tādā pašā veidā. Ir rūpīgi jāpārdomā klientu kategorija un produkta īpašības. Tas var būt, piemēram, mājās ražots vīns, ko varam pārdot arī interneta veikalā, kas prasa salīdzinoši mazus resursus. Ja produkts vai pakalpojums ir specifisks, tad ir jākonsultējas ar klientu, jāpārliecinās par vajadzību pēc produkta, kas ir daudz specifiskāks process.

Vērts padomāt:

  • Vai esi pārdomājis savu klientu segmentu?
  • Kādas ir Tava produkta īpašības?
  • Kā Tu prezentē savu produktu potenciālajam pircējam?
Piesakieties jaunumu saņemšanai, lai varam Jūs aicināt uz pasākumiem.
S|E|B

Tähelepanu! Jūsu pārlūkprogramma neatbilst eAkadēmijas lapas prasībām. Lūdzu, nomainiet vai atjaunojiet pārlūkprogrammu vai ierīci, ar kuru Jūs vēlaties piekļūt eAkadēmijai.