Switch to mobile version. Top
  • Sākumlapa
  •  Saturs
  • Cik liela loma ir uzņēmuma mājaslapai, kādai informācijai ir...

Cik liela loma ir uzņēmuma mājaslapai, kādai informācijai ir jābūt uzņēmuma mājaslapā?

Edgars Koroņevskis, digitālā mārketinga konsultants

Katram uzņēmumam ir jāizveido tiešsaistes identitāte, un jāizdomā sava uzņēmuma domēns. Vienmēr jāpārbauda domēna pieejamība, kādas asociācijas tas rada, un vai tas nelīdzinās cita uzņēmuma nosaukumam, domēnam. Pirmo veido uzņēmuma mājaslapu, tikai vēlāk vari izveidot Facebook vai draugiem.lv biznesa profilu, jo nepārliecinoties par vēlamā domēna pieejamību, var gadīties, ka, piemēram, jāpārdrukā vizītkartes. Uzņēmuma biznesa profilu veidošana ir vēlama, taču atceries vienmēr tajos pievienot saiti uz savu mājaslapu. Tādā veidā, informāciju būs vieglāk pārvaldīt, kā arī mājaslapā saturu kontrolēsi tu pats un mājaslapas ir drošākas nekā parasts profils kādā platformā.

Sākot darboties interneta vidē ir jārunā ar auditoriju, veidojot prototipus, iesaisti auditoriju, jautā atsauksmes, testē savu produktu, lai varētu to uzlabot! Dari to soli pa solim, pārbaudot, vai dodies pareizajā virzienā, jo pēc tam visu pārveidot būs zaudēts laiks, kā arī papildus izmaksas.

Satura veidošanas sakarā ir jāpēta arī konkurentu sociālie tīkli, jājautā viedoklis mērķauditorijai par to, kas ir nepieciešams un, kas ir lieks. Izkārto informāciju tā, lai uzņēmuma mājaslapa ir viegli saprotama, skaidra un caurskatāma. Klientam nepatiks, ja, atrodot uzņēmuma mājaslapu, tajā būs jūklis. Optimizē savu domēnu Google, jo lielākā daļa cilvēku mūsdienās izmanto Google meklētāju. Uzticība internetā atrodamajai informācijai ir sarukusi, tādēļ ir svarīgi veidot uzticamību uzņēmumam, piemēram, parādot jūsu kvalifikāciju, balvas, atsauksmes u.c. vērtības, kas parāda jūsu kvalitāti. Ja uzņēmums ir tikko izveidots, tad pastāsti, ko tas piedāvā, kādēļ izvēlēties tieši šo pakalpojumu vai produktu, un, kas ir īpašības, kas pārliecinātu potenciālo pircēju sazināties ar jums vai turpināt sadarbību atkārtoti.

Vērts padomāt:

  • Vai esi izveidojis sava uzņēmuma mājaslapu?
  • Kā uzrunāt savus potenciālos uzņēmuma klientus?
  • Kādēļ ir nozīmīgi iesaistīt mērķauditoriju sava produkta prototipa testēšanā?
  • Kā parādīt sava uzņēmuma uzticamību?
Piesakieties jaunumu saņemšanai, lai varam Jūs aicināt uz pasākumiem.
S|E|B

Tähelepanu! Jūsu pārlūkprogramma neatbilst eAkadēmijas lapas prasībām. Lūdzu, nomainiet vai atjaunojiet pārlūkprogrammu vai ierīci, ar kuru Jūs vēlaties piekļūt eAkadēmijai.